واویلا لیلی حالا دوست دارم خیلی!بیا قرش بده!آ آ!صدا به عفبیا میرسه؟!:-؟:ِدی
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی

 اسلام!!(به قول یه بنده خدایی)

گفته باشم که جواب سلام واجبه

پس فردا دم پل صراط خِرِتونُ میچسبن میگن چرا حواب سلام این خانم گل(با خودمم) ندادین

 

خخخخخخخخخ

این دوشب مهمونی بودیم

البته لعنتیا مهمون شام نبودیم

بعد شام بود

دیشب که رفتیم

دیدم یا ابِرفَرز

چ خونه ای

چ دمو دستگاهی

عاغا دلتون آب شه

یَک شیرینایی......

اصن قیافشونو میدیدین سرگیجه میگرفتین

فقط میدونین بدیش چی بود؟؟؟

این که باید با کلاس رفتار میکردیم برا همین من شیرینی یه دونه بیشتر نخوردم

یعد این خونوادهه فقط پسر داشتن

یکیشونم که کمکلاسیه داداشم بود رفتن تو اتاقش

منم موندم تک  و تنهااااااااااا

غربتمو عشقه

میخوام بیام خواستگاریت نگو نه نگو نمیشه...(با ریتم خواننده بخونین)(نمیدونم چرا یه دفه یاد این آهنگ افتادم)

 

امشبم بد نبود ولی همیچین اینا رو تو حلق ما کردن

که رسمن پوکیدم

فقط منتظر بودم صابخونه ها روشونو بکنن اونور تا منم سرمو بکنم پشت مبلو گلاب به روتون **** بله دیگه

خخخخخخخخخخ

امروز رفتم جلد کتاب گرفتم

باید بشینم کنار پدر عزیزم به زور مجبورش کنم که جلد بگیره

5شنبه هم که باز باید بریم کوهپایه

ولی به زورم شده من میخوام برم کارتینگ با برادر

 

الان هوس کردم برم تو طبیعت یه چند جا هم مد نظر دارم

1.کلوت

2.بهشت گم شده(تو یاسوج)خیلی عشقه

3.آبشار مارگون!(انقزه باحالههههههههخخخ ولی نباید به سرویس بهداشتیاش فکر کرد)

4.عسلویهههههه(اصن آرامش خالصه لب دریاش)

همینا دیگههههههههههه

یه چیزی:

این لوکس بلاگ خیلی اسکله خیلیم شاس میزنه

حیف که گفتن فوش نده

از باران خانومم عذر میخوام که نصف نظرشون پرید!

به جون ننم به جون عمه های عزیز تر از جونم(خخخخ)تقصیر من نی

خوب دیگه من برم

خدا سعدی

و در پایان همه با هم:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

احساس میکنم منم شاس میزنم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت0:06---28 شهريور 1391
نمیدونی چرا یهو یاد اون اهنگ افتادی؟پاسخ:
سلام
کلا زیاد یاد آهنگای مختلف میفتم:D

پاسخ:با کمال تاسف نصف نظر شما هم پرید!من آخرش از دست اینجا سر به بیابون میذارم


یه دوست
ساعت9:14---22 شهريور 1391
من دوباره اومدم. به سلامتی خوش بگذره.همش به تفریح!! جای ما خالی نباشه!؟ ما تو خونه پوسیدیم.تو هم هی تعریف کن و دل منو بسوزون.پاسخ:چقدر من گلوی خودمو پاره کردم که بیاین اینجا!اگه شما بودین که خیلی بیشتر خوش میگذشت:(((((((0

کلبه من
ساعت9:12---22 شهريور 1391
وااای .....

میگم تو شبا نیا بنویس. روزا رو هم امتحان کن!! شاید نوشتننت عوض بشه...شوخی کردم.بوووس
پاسخ:آخه روزا که اتفاقی نمیوفته:(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: